En Yeni Parfümler 2008

Son Güncelleme: 12.09.2020 00:23

2008 yılına ait en yeni parfümler ve en çok tercih edilen üç koku trendi hakkında açıklamalar ve bilgiler bulabileceksiniz.

Moschino – Funny

Narin teninize canlılık ve hareket katacak bu koku üst notalarında parıltılı meyve ferahlığı ile zenginleşiyor. Merak uyandıran ve alışkanlık yapan bir cazibe için lezzetli kırmızı kuş üzümü ile renklendirilmiş şaşırtıcı notalar bulunuyor. Alt notasında yosun ve sedir ağacıyla zenginleştirilmiş sıcak, çekici bir amber akoru yayarak iştah açan bir iz bırakıyor.

50 ml 95 YTL
Sisley – Eau Du Soir De Lune P.F.EDP

Ayın narin ışığı altında aşkın ilan edildiği büyülü bir geceden ilham aldı. Büyük Fransız parfümlerinin artistliği, çağdaş ve romantik parfüm akorlarına adanmışlık ve seçilmiş, en doğal esanslardan yaratıldı Soir DeLune. Centifolia Gülü, Kamelya, Paçuli, Mimoza, Kişniş… Şişesi beyaz yıldızlarla aydınlanmış bir geceyi özetliyor. Meyvemsi ve kristalli notasıyla açıldığı anda duyuları uyarıyor, lüks ve çiçeksi notalar, ardında harika ve karakteristik bir iz bırakıyor.

50 ml 202 YTL
Jean Paul Gaultier Classique

Çiçeksi, bahartlı zarif bir koku.. Gül, portakal çiçekleri, vanilya ve baharat karışımı kokusuyla, daha çok orta yaş üzerindeki bayanlar tercih edebilir. Hafif, daha çok çiçek kokularını sevenler tarafından fazla çekici bulunmayabilir.

50 ml 135 YTL

Hugo Boss – Femme EDP

Parlak, yumuşak, pürüzsüz ve özgürleştirici… BOSS’un yeni kokusu “Femme”, ardında büyüleyici bir aura bırakıyor. Kokunun ustaca tasarlanmış, havada asılı kalan sıcaklığı en sofistike ve modern tarafını oluşturuyor.Kremsi misk özü sayesinde Madagaskar yasemini, gül ve yabani zambakla uyum sağlıyor.

50 ml 90 YTL
Givency – Ange ou Demon

Givenchy markası olan bu koku, cezp edici özelligi ile, beyaz kekik, mandalin ile başlayarak zambak, orkide vanilya, meşe odunu ve tonka fasulyesi karışımına sahip.

50 ml 120 YTL
Thierry Mugler – Eau De Stars

Ferahlık ve duyumsallığın umulmadık bir füzyonu olan parfüm zıtlıları cesurca birleştirerek şaşırtıcı ve yaratıcı notalar sunuyor. Vanilyanın iştah açıcı kokusu, şehvetli zevk düşüncelerini davet eden paçuli ile duyularımızı seyahate çıkaran karşı konulmaz çekiciliği sayesinde büyülüyor. Therry Mugler’in kendi yaratıcı kreasyonu olan üçgen şeklindeki bu şişenin gümüş kapağı da aynı şekle sahip.

50 ml 95 YTL

Michael Kors – Woman EDP

Dünyanın en narin, masalsı çiçek özlerinden bir kısmı, egzotik baharatlarla, hafif yeşil bitkilerle ve tütsü ile yeniden keşfedilerek harmanlanıp; büyületici, modern ve duygulara hitap eden bir koku haline getirilmiş… Hemen aradığınızı bulduğunuzu düşünmenizi sağlayan bir parfüm Michael Kors… Zerafetin ve geleneğin, duyulara hitap eden egzotik unsurlarla benzersiz bir bileşimi…
50 ml 118 YTL

Agent Provocateur – Maitresse EDP

Kıymetli, gizemli, incelikli, zarif… Çekici, cazibeli, baş döndürücü, erkeklerin aklını başından alan, kontrollerini kaybettiren, onları güçsüz kılan, karşı koyamadıkları ve uzak da kalamadıkları kadın. Maitresse…Yumurta formunda şişesi; altın kaplamalı altın şeffaf camı, ışık oyunları ve yansımaları ile tahrik edici… Maitresse gerçekten çarpıcı bir koku…

50 ml 132 YTL

Chanel No:5

Ona kişiliğinizi emanet ediyorsunuz. No. 5 sizin baştan çıkarıcılığınızı geliştiriyor: Sizin eşiniz yok. Bir çiçek buketi, sandal ağacı devamında gül ve yasemin. Bu koku Marlyn Monroe’nun kokusu olarak da biliniyor.

50 ml 140 YTL

En çok tercih edilen üç koku trendi

Son yıllarda parfüm sanayiinde en çok tercih edilen üç koku trendi; oryantal, marin ve “gourmand” olarak tanımlanıyor. Oryantal kokular baharatlı, ‘marin’ sabunumsu, ‘gourmand’ çikolata, vanilya ve şeker çağrıştırıyorlar. Bu kokuların tümü çocukluk döneminin stresi az, keyifli ve neşeli ortamlarını anımsatan yapılara sahipler. Çikolata ve vanilya rahatlık duygusu yaratıyor. Çiçeksi kokular, ailenin yaşlı bireylerini hatırlatarak olumlu duygular uyandırıyor. Erkekler üzerinde tütün ve deri benzeri kokuların sakinleştirici etkisi bulunuyor. Deterjan endüstrisinde son dönemin en gözde kokusu beyaz sabun. Doğallaşma trendi çamaşır deterjanı ve yumuşatıcılarda ‘annelerin çamaşılarını’ anımsatan sabun kokusu çağrışımları üzerine iletişimlerini kuruyorlar.
Koku alma mekanizmasını anlamaya çalışanlar yalnızca parfüm üreticileri değil. Tüketicinin bir markayla irtibatta olduğu tüm noktaların bir reklam aracı olduğunu kabul eden kuruluşlar, satış noktalarında aromakolojiden yararlanıyorlar.

Bu yazımız forumumuzun eski arşivinden alınmıştır yani yine Nazlimcafe.com sitesine aittir..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir